Foto: Lexus
Dnes Vám web autozone.cz představí koncept jehož budoucnost není tak zcela jasná a o němž se zatím mluví jen jako o konceptu – Lexus LF-CC. Jak je již v názvu napovězeno, Lexus už se nemůže dočkat Pařížského autosalonu, kde bude tento koncept představen.
Foto: Lexus
Oficiální zprávy nikde nehovoří o tom, že tento pouze koncept by měl být sériově vyráběn, ale s největší pravděpodobností tu před sebou máme nové kupé střední třídy a nějak takto by měla vypadat sériová výroba tohoto neobyčejného kupé.
Původní model je z Lexusu LF-LC, který byl představen na Detroitském autosalonu a sklidil nemalé ovace. Nové označení LF-CC, od kterého si Lexus slibuje ještě více, tedy kupé by mělo být kompaktnější a jehož pohon by měl být veden na zadní kola.
Foto: Lexus
Design této luxusní divize od Toyoty je opravdu povedený. Působí na nás a asi i na většinu ostatních, velmi agresivním dojmem. Co je určitě zajímavým prvkem, který zaujme na první pohled je mohutná mřížka vpředu, která zasahuje odspodu až ke kapotě a je opravdu ohromná.. J
Foto: Lexus
Kupé vypadá doopravdy atraktivně. Mezi další výrazné prvky exteriéru vozu patří mnohočetné prolisy, ale i protáhlé světlomety, pod nimiž se nacházejí LED světla pro denní svícení, která jsou šikovně zapuštěna mezi spodní a horní plochu blatníků. Při pohledu zboku je jasné stoupání střechy, které ještě více zvýrazňuje již zmíněný pohon zadních kol.
Foto: Lexus
Na zadní části konceptu jsou jasným a zřetelně typickým prvkem pro značku Lexus, světla ve tvaru L. Světla jsou nádherným příkladem využití prostorového efektu a vynikají na celé zádi vozu. Nadále nesmí chybět spoiler, který se k Lexusu náramně hodí a třetí brzdové světlo, které je umístěno a začleněno v anténě tvaru žraločí ploutve.
Foto: Lexus
O interiéru je zatím většina informací neznámých. Jediné co se dá podotknout je přístrojová deska, která je rozdělena na dvě samostatné zóny. Ta horní slouží k zobrazování všech důležitých informací a ta spodní k ovládání.
Koncept pohání úplně nový čtyřválec s objemem 2,5 l, kterým je vodou chlazený elektromotor s pernamentním magnetem. Agregát disponuje Atkinsonovým cyklem. Systém obsahuje i generátor a vysokovýkonnou baterii. Všechny tyto a další komponenty systému má na starost a hlídá řídící jednotka. Poslední co bychom mohli o tomto konceptu zmínit je, že Lexus LF-CC je lakován ve zcela novém odstínu Fluid Titanium, který podle Lexusu vyniká výjimečným leskem.