Foto: Subaru
Autozone si pro Vás dnes přichystal typicky modrého ďábla od Subaru, konkrétně model BRZ. Tento model vychází z Toyoty GT86 a mají mnoho věcí stejných. Jen málo mají odlišné, jako je např. přední část automobilu, zejména nárazník.
Foto: Subaru
Jak jsme již zmínily, Subaru sluší modrá typická barva, která je pro tuto značku snad už klasikou. Automobil je velice líbivý a pro jeho hmotnost byl především použit hliník, což je důkazem toho, že hmotnost je velmi nízká a činí pouhých 1 220kg. Rozměry tohoto dvojčete Toyoty jsou 4 240 x 1 775 x 1 300 mm.
Foto: Subaru
Pojďme se ale podívat na vzhled. Nejdříve se zaměříme na přední část auta.Přední svítilny jsou velmi elegantní a zároveň dodávají autu ještě větší sportovní nadhled, LEDky pro denní svícení jsou jasnou samozřejmostí, ale na první pohled se nedá přehlédnout mohutnější nárazník s mlhovkami, který se nám velice líbí.
Nesmíme také zapomenout na zadní část vozu – pojďme ji zkompletovat. Hlavní dominantou zadní části jsou výfuky na obou stranách vozu a velký difuzor. Zadní svítilny nejsou žádní „obři“, ale jak se říká : Co je malé to je pěkné..A toto platí i u Subaru.
Foto: Subaru
Interiér je velmi moderní a dodává vozu větší eleganci. To co platilo u zadních svítilen, tak v interiéru je toto právě naopak. Za sportovním trojramenným volantem se nachází velký budík – otáčkoměr a palubní deska je velmi přehledná. Celkově se nám interiér velice líbí jeho uspořádaností. Za zmínku také stojí pedály s protiskluzovou povrchovou úpravou. Sedadla jsou přizpůsobena rychlejší a sportovní jízdě a mají výrazné boční vedení, což je při dynamičtější jízdě velmi pohodlné. Subaru je uvedeno pro 4 lidi, ale pokud se dobře zadíváme, tak na zadní sedadla se vejdou menší jedinci, a ještě jim nesmí vadit menší prostor. Mnoho místa vzadu na sezení nevidíme J
Technika a rychlostní parametry jsou identické jako u Toyoty. Subaru má čtyřválcový motor se zdvihovým objemem 2 litry. Nejvyším výkonem je 200 koní a kroutící moment činí 205 Nm. Zrychlení a maximální rychlost nebyla zatím zveřejněna. Ale jak už spekulace napověděly, tak zrychlení by mělo být 6s z 0-100 a maximální rychlost by byla 225 km/h.
Nezvyklým prvkem je, že Subaru má pohon na zadní nápravu. Vůz má 6-stupňovou manuální převodovku a 17 palcová litá kola v základu. Prodej tohoto sportovního „ďábla“ začne v létě 2012.