Nové kombi ze stáje Toyoty má v nabídce tři různé karoserie, dva hybridní pohony, oproti tomu naftové motory budeme hledat pod kapotou marně.
foto: Toyota
Disponuje také větším pohodlím pro posádku vozidla a to díky zvětšeným rozměrům vozidla. Např. rozvor náprav se prodlouží o 61 mm na 2700 mm. Úctyhodný je také objem kufru, který činí 598 litrů. I přes všechny zmíněné faktory se povedlo designerům v belgickém centru vývoje a výzkumu v Zaventemu podařilo nasadit Corolle na poměry Toyoty atletický vzhled.
foto: Toyota
Jak už bylo zmíněno u nového kombi nemůžeme počítat s naftovými motory. V nabídce se místo pěti agregátů, které byli zvykem u Auris, objeví pouze tři. Základním motorem bude přeplňovaný 4-válec 1,2 T (85 kW) a k němu se připojí dvě hybridní soustavy. První z nich bude mít benzínový 4-válec 1,8 (91 kW). Tento motor bude velmi tichý a pohodlný se zaměřením pro velmi nízkou spotřebu vozidla. Druhá a také ta zajímavější varianta obsahuje 4-válec o objemu dvou litrů a solidním výkonem až 134 kW. Tento motor je kombinací sportovního rázu, při stálém udržení nízké spotřeby vozu. Převodovka umožňuje manuální režim řazení předovky.
foto: Toyota
Více info najdete na oficiálních stránkách Toyoty