Italské studio Paninfarina z Karmy Revere (derivát Fisker Karma) , udělalo pravé Taliánské Gran Turismo. Výraznou změnou je odstranění druhého páru dveří.
foto: Karma
Krásná sportovní limuzína Fisker Karma, poháněná hybridním motorem, byla ve výrobě pouze v letech 2011-2012. Po krachu společnosti vznikla v USA společnost VLF, díky které se na místo ekologického pohonu do auta dostal pořádný 8-mi válec. VLF Destino obdrželo 8-mi válec z Corvetty Stingray s výkonem 476 kW. Na druhé straně planety se pod záštitou čínského výrobce automobilových dílů Wanxiang, zrodila Karma Revere. Design Revere je mnohem blíže původní karmě, prošla akorát faceliftem a vývojem hybridní technologie.
foto: Karma
Jako další, v pořadí již třetí, inovací prošla karma díky italskému stylistickému studiu, dnes už vlastně automobilce Pininifarina a to hlavně díky investici indické společnosti Mahindra. Základem nejnovějšího konceptu je čtyřdveřová sportovní limuzína Karma Revere. Cílem Italské společnosti je vytvořit dvoudveřové kupé, které bude dostatečně prostorné pro 4 cestující a to jak pro cestovní komfort tak i na dlouhé trasy. Koncept původní Karmy se ale ani zde nezapře. To platí i u interiéru, kde ale nahradil virtuální kokpit nahradil původní analogové přístroje.
foto: Karma
Více info najdete na oficiálních stránkách Karmy GT.