Zpět na novinky Hyundai i30 N v ČR

Foto: Hyundai

Hyundai zveřejnil český ceník sportovního hot hatche i30 N. Se základní cenou 699.990 Kč tak stojí jako VW Golf GTI.

 

Foto: Hyundai

Za již zmíněnou základní cenu budete mít k pod kapotou přeplňovaný benzinový dvoulitr o výkonu 184 kW. Jeho síla je posílána na přední kola prostřednictvím šestistupňového manuálu. Už základní výbava je velmi bohatá a obsahuje 18″ kola z lehkých slitin, které obouvají pneumatiky Michelin, adaptivní tlumiče, dojezdové rezervní kolo, full-LED světlomety, asistenta pro jízdu v pruzích, rozpoznání dopravních značek, sportovní sedadla. Dále je k dispozici vyhřívaný volant, dvouzónová automatická klimatizace, tempomat, přední i zadní parkovací senzory, parkovací kamera, ….

 

Foto: Hyundai

Silnější verzi Hyundai i30 N Performance pohání přeplňovaný benzinový dvoulitr o výkonu 202 kW. Startuje na částce 739.990 Kč a kromě silnějšího motoru získáte pneumatiky Pirelli P Zero, 19″ kola, vylepšené brzdové kotouče, …

 

Foto: Hyundai

Technické parametry:


zdvihový objem: 1998 cm3
maximální výkon: 184 kW
maximální točivý moment: 353 N.m.
maximální rychlost: 250 km/h
zrychlení z 0-100 km/h: 6,4 s
pohotovostní hmotnost: 1400 kg

Další autonovinky

Dynamické kombi Audi A6 Avant

Minule jsme se Vám představili Audi A6 jako sedan, dnes se podíváme na na stejnojmenného kolegu z německé automobilky a to Audi A6 Avant.        foto: Audi Designéři nové A6 si dali záležet a na autě zdůraznili dynamické prvky auta, díky tomu vůz získal hodně sportovní vzhled. Napomohla […]

Nová generace sedanu Audi A6

Novinka Audi A6 bude oficiálně představeno světu na blížícím se autosalonu v Ženevě a na evropském trhu by se měl dostat do prodeje v červnu.        foto: Audi Po uvedení na trh bude A6 k dispozici se třemi naftovými a dvěma benzínovými motory. Systém rekuperace energie při brzdění […]

Sportovní Audi TTS

  Audi TTS je vrcholná řada modelu TT a do prodeje se dostane jako kupé i roadster a to v létě roku 2019.        foto: Audi Srdcem Audi TTS je modernizovaný 4-válec 2,0 TFSI. Jeho výkon zůstal na původní úrovni 225 kW, ale točivý moment vzrostl na konečných 400 […]

Zpět na novinky